Knowledgebase
Reset hasła do panelu klienta

 

Panel klienta to narzędzie niezbędne do administrowania usługami w OGICOM. Wśród wszystkich użytkowników Panelu istnieje co najmniej jeden, który posiada największe uprawnienia. Aby zmienić dane właściciela, czy dostać się na serwer FTP należy zalogować się do panelu klienta. Jeśli chcesz tego dokonać, kliknij tutaj.

 

Jeśli zapomniałeś jaki jest Twój login, wystarczy przejść na stronę dostępną tutaj, a następnie podać NIP, numer dowolnej faktury VAT otrzymanej od OGICOM i przepisać kod zabezpieczający z obrazka. Z kolei w sytuacji, gdy chcesz zresetować hasło, musisz przejść na stronę zlokalizowaną tutaj, a następnie podać email lub login, którego czynność będzie dotyczyła oraz kod zabezpieczający. Po dokonaniu każdej z wyżej wymienionych czynności otrzymasz email z niezbędnymi informacjami.

 

W przypadku, gdy nie pamiętasz jaki adres email widnieje w bazie OGICOM, wystarczy ten wniosek, a następnie wydrukować go i przesłać faksem pod numer  61-622-25-25 lub poprzez formularz kontaktowy http://www.ogicom.pl/kontakt. Ważne aby wniosek podpisała osoba, która upoważniona jest w Twojej firmie do reprezentowania jej zgodnie z dokumentami rejestrowymi.

 

 

INSTRUKCJA OBRAZKOWA- JEŚLI JESTEŚ WZROKOWCEM KLIKNIJ W PONIŻSZY RYSUNEK

 

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ? PRZECZYTAJ TAKŻE:

1. Jak uruchomić dostęp do serwera przez FTP

2. Statystyki i wykorzystane zasoby

Czy wiesz że?